en fotografibomb till kickdown.

2015-03-22 19:27:49 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


så har ytterligare en säsong strax nått sitt slut och det avrundas i vanlig ordning med en kickdown, en hemskt lyckad och skrattig sådan. Vi kickade igång på eftermiddagen med en härlig vistelse på en piratbåt, med fri bar, dans, lycka, bad & en hel drös med löjligt bra kollegor. Efter tre timmar på denna discobåt fick vi återvända till hem, med saltvattenshår och om möjligt ännu lyckligare i själen, vissa lite mer berusade än andra. Festen fortsatte på Aqua, ett fantastiskt ställe i Meloneras, även där med fri bar, dans & lycka och ännu mer finkollegor. Temat var turist och då anpassar man sig såklart. Jag tänkte inte bli långvarig i mina ord här utan tillåter bilderna säga sitt, jag var lycklig, dagen-kvällen-natten igenom. det är nästan att hashtag lovelife förtjänar sin plats här nu, fast bara nästan. Det räcker med att skriva att jag älskar livet som det är nu, det gör mig till en leende en. 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu