vi leker så länge allt känns bra, för vi vill ju faktiskt

2012-02-01 22:52:08 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


sötaste låten <
en känsla som saknas
& jag går bara här och väntar, väntar på ett telefonsamtal som ska förändra allt, som ska ta mig härifrån. Jag har aldrig velat något såhär mycket innan.


Nedräkning;
9 dagar till Kittelfjäll
21 dagar till London
och under tiden lallar jag runt i en päls som jag har förälskat mig i & i en nyans blondare hår, jag tror jag gillar det iallafall, för självkänslan ska vi inte klaga på dessa dagar, för den är bäst. Dock är det inte bara utsidan som räknas, utan även insidan & den är trasig och jag ska göra någonting åt det, jag ska bättra mig. - ni har mitt ord.

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu