london baby

2012-02-27 23:33:47 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


jag har nog aldrig tidigare haft den här starka känslan av tillbakalängtan som jag har till London just nu. Staden har tagit över mitt hjärta helt och hållet & jag vill dit igen, helst stanna där förevigt. Det finns inget här längre som håller mig kvar så jag kan lika gärna leva mitt liv där, jag vill verkligen det.
finaste dagarna på länge & jag har den finaste systern någonsin.


ett konstaterande ; jag är & kommer alltid vara förlorad till London, hela tiden.

Kommentarer

Åh fina bilder sis! Du är bäst på att fota å du är galet snygg! :D

2012-02-28 10:06:06

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu