VECKA SJU

2012-02-18 17:31:11 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Foto; Julia


Foto; Julia


Foto; Jag


Foto; Jag


Foto; Julia


Foto; Jag


Foto; Julia


Foto; Julia


Foto; Jag



Foto; Julia


Jag har haft en nästan för bra vecka uppe i de svenska fjällen. Att komma bort härifrån var precis vad jag behövde, och jag vet inte hur länge jag orkar stanna här nu. Vill bara bort, vill höra de där orden som jag så gärna vill höra och sen bara försvinna.
Livet i Kittelfjäll har varit genombra. Bästa veckan hittills, utan några som helst tvivel om saken.


jag.är.så.glad.

Kommentarer

Hej!

Mysigt att få läsa lite av dej nu med :-)

Underbara bilder! Du e så duktig på å fota! Ser riktigt nice ut, lite avis!!

Kram på dej å hoppas du kommer iväg dit du vill <3

2012-02-18 21:46:57

Underbara bilder Olivia! De är så LYCKA! :D I London ska vi ta asbraaaa bilder du å jaa! :D

2012-02-19 10:33:52

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu