vill du se stjärnorna så ta dig en titt omkring för stjärnorna finns här

2012-02-08 00:21:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


påväg upp nu igen, äntligen.
allting är rakt igenom bra just nu & denna vecka har hittills tagit hem förstapriser på alla sätt och vis. och allting sker på ett så spontant sätt som möjligt, vilket är det bästa jag vet. och bättre kommer det bli.
- två spontana biobesök två dagar i rad, en två timmar lång fika på George tillsammans med männen i mitt liv, go leverering på jobbet, en photoshoot med bästis, ett dumlekakskalas med två manliga mjukisar & en mysig tekväll med sötaste tjejen. - allt på 3 dagar och jag gillar läget.
mannen på bilden där uppe är föresten Linus, som jag tycker om jättemycket.

Kommentarer

Linus är go! :D Du är fin min sis! :D

2012-02-08 11:20:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu