and they look so small from up here

2012-01-23 23:28:00 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


inspirerad, bra film och jag vill bara dansa. vilket jag gjorde. jag är lyckligt lottad som har en helt egen takterass där jag kan stå mitt i natten, i onepiece och converse, med musik i öronen och bara dansa. dansa som om det inte fanns någon morgondag. dansa mig svettig i den annars så kalla januarinatten. och bara vara lycklig, le sådär onaturligt stort och känna mig som den häftigaste människan på jorden. Stänga av verkligheten ett tag och bara ryckas med, till en helt annan värld. Livet är fint i dansande stund, speciellt från ett hustak mitt i en stad som är skönheten själv i natten.

 

lyckorus och ett konstaterande; utan musik är jag förlorad


Kommentarer

Vilken film?

2012-01-25 15:42:04

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu