jag är varken hjälten eller boven, jag är bara lite lost

2012-01-19 00:23:01 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Hej ni ,
Jag valde den här bilden för att jag gillar den, den ser cool ut. så, end of discussion


Hon på bilden där uppe är jag, Olivia, som även jag fixat mig en blogg. härjag kan ge utlopp för all kreativitet jag har inom mig, to bad att det inte är så värst mycket bara. Jag tycker om tanken på en blogg och jag tycker om att kombinera bilder med text, so that's why. Dock har jag inte största självförtroendet när det gäller att skriva, men jag tror att jag lär mig, såsmåningom.
Right, över till livet.
Jag har snart ansökt, till drömjobbet i sommar. vilket jag inte tänker avslöja vad det innebär, iallafall inte här och inte nu. Känns halvbra att nämna det här och sen inte få jobbet. Då är det bättre att bara berätta det, senare, när jag har jobbet. Om jag får jobbet. Det skulle göra mig lycklig, verkligen. För det är en av få saker som jag vet att jag faktiskt vill i mitt liv. precis det, och det skulle betyda allt.
Nu hoppas vi, jag känner att jag trots allt är värd det här. & jag tror på det, jag tror på mig själv. Och det känns bra, allting. Mitt CV & personliga brev glänser och är helt totalawesome, så jag vill tro på att det blir enkelt. det känns lättare att tänka så, jag är bäst.
Peace

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu