A whole new world.

2014-08-06 14:17:31 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Det var med sjuk förväntan som jag och mina trogna vapendragare Martina & Emma hänkade vår dykutflykt och fick uppleva havet på en helt annan nivå, för första gången i livet. En hel ledig dag tillbringade vi utanför Kalitheas kust och dök ner på upptäcksfärd i havslivet. Vi fick två dyk och det är jag hemskt tacksam för då första dyket bara var läskigt och lite obehagligt och jag hade inte mycket tid över till att faktiskt njuta av allt runt omkring då jag hade full fokus på att fortsätta andas och att tryckutjämna så ofta som möjligt. Det kändes farligt och det var inte förens jag kom upp efter första dyket som jag förstod hur häftigt det var, så väldigt exalterad. 
 
Andra dyket var himla mycket mer awesome då vi hade fått rutin på dyklivet och jag kände mig som världens bästa dykare och inbillade mig att jag var med i film och då kände jag mig även som en filmstjärna och den känslan är nice alltså. Vi dök även längre ner och var under vattnet längre och åh det var magiskt. Det var jag och mina bubblor och livet var kvar där uppe ovanför ytan. Och där nere existerade inte mycket mer än en väldigt väldigt stilla och tyst värld, vilken upplevelse. Absolut en av de bättre dagarna här på Rhodos. 
 
Bilden är inte jätteparty här på mig då jag bara var väldigt förvirrad & orolig när denna togs.
 
Emma var lite mer chill med livet.
 
& Martina verkade inte heller ha några problem med sitt första dyk
 
 
 
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu