session 1, photos.

2014-08-06 14:28:00 / 3 kommentarer kommentera inlägget?..


nu freestylar jag bara med bilder från livet. Och så tänkte jag att en uppdatering om läget vore på sin plats. Jag har till exempel nu häromdagen sökt vinterdestination och på fredag vet jag vart min vinter ska tillbringas. Det blir antingen på Gran Canaria eller Teneriffa faktiskt och det spelar mig igen roll vilken av öarna, jag sökte mest för positionen - Funbreak, Blue Villiage. Jag hade älskat det tänker jag och det hade varit fint att testa något annat än Bluestar. Så vi håller tummarna och ber till Gud från och med nu, att jag får det jag vill och att allt blir bra med det. Våra scores stiger och jag håvar in dreamcatchers och den är fin. Dreamcatchers är när en gäst nämner ens namn i en positiv kommentar efter sin resa. Jag är uppe i 2 stycken nu och tänker fortsätta samla på mig. Vissa människor är så himla fantastiska och ibland gör det ont i hjärtat lite när de åker hem, men då är det fina att det alltid kommer nya, och jag får alltid nya bästisar på hotellet och den är fin. 
 
Söndagarna är även något speciellt, då är det dags för söndagsmiddag med fantastic4, vilket inkluderar Linn, Martina, Emma & mig. Vi snurrar med att välja restaurang och innan säsongen är slut har vi antagligen ätit på de flesta. 
 
Lite utgångar hinner vi med mellan varven och de är också väldigt trevliga och kul, 
& bada såklart, massvis, och sola och måla kroppen lite brunare. 
 
& idag är det också endast 4 dagar tills min bästaste syster kommer hit och bara tanken på att jag får krama henne så väldigt snart gör mig överlycklig. 
 
Ett ord, Trivs. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Älskar dina bilder, älskar din blogg! Älskar dig allra mest! <3<3

2014-08-06 21:25:14
Inte som alla andra. http://utanlikhet.se/

Du är värd varenda Dreamcatcher. Vem kommer inte ihåg dig? Vem kan tycka illa om dig? Du är fantastiskt bra, och du har så mycket energi. Det beundrar mig. Ofta.

2014-08-09 11:12:51
Inte som alla andra. http://utanlikhet.se/

Du är värd varenda Dreamcatcher. Vem kommer inte ihåg dig? Vem kan tycka illa om dig? Du är fantastiskt bra, och du har så mycket energi. Det beundrar mig. Ofta.

2014-08-09 11:12:53

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu