TBT - throw back teamday

2014-08-06 14:02:01 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det här med att blogga är inte riktigt min grej konstaterar jag ännu en gång. Det blir liksom inte av och jag har inte fått in någon rutin på det alls. Men jag vet att mamma och pappa gärna läser här, så jag tänker att jag ska ge ett försök till och skärpa till mig lite på den här bloggfronten. 
 
Dagarna flyger ifrån mig och jag har gjort mig hemmastadd här, på countryside of Rhodes, Kolymbia. Det är mysigt och det är tokvarmt och kryllar av turister och det gör mig glad. Det finns egentligen inte jättemycket att skriva om själva jobbet längre, nu när alla nya intryck har sjunkit in och liksom blivit vardag för mig så är det egentligen som vilket annat jobb som helst, bara det att jag får rocka vattenpolo varje torsdag och häver i mig hotellfrukost varje morgon. Den är fin och den är tacksam. 
 
Bilderna som kommer här nedanför är från vår teamday vi genomförde i början av juli. Vi åkte ut på jeepsafari i bergen och det var fantastiskt smutsigt och väldigt lyckligt. Och den där naturen som Rhodos bjuder på, med höga berg och djupa dalar och grönt överallt, den är nästintill oslagbar, högt älskad. Kortfattat var det en galen dag med mycket bra människor och jag är verkligen glad över varenda en i mitt team. Så tack igen. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
M

Men tack för att du ägnar en tanke åt mig och din pappa! ;-) <3

2014-08-18 08:25:41

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu