lyckligt trivsamt.

2014-07-10 22:07:21 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


Det här livet är allt för fett, det har jag påpekat några gånger nu och det kommer jag fortsätta med länge, för jag slutar aldrig förundras över allt det här. Och jag kan inte riktigt greppa att jag faktiskt är anställd på Fritidsresor, på TUI Nordic, det är helt sjukt och så stort. Att jag nu är på Rhodos och att jag har möjlighet att tillbringa min kommande vinter i värmen, i solsken, i flipflops och att jag faktiskt får vara här så länge jag vill, om jag sköter mig vill säga. Och just nu går allting exemplariskt och jag blir mer och mer erfaren för var dag som går och jag känner verkligen det, att jag växer. Det är fantastiskt. 
 
& jag har fått så väldigt många nya fina människor i mitt liv och jag pratar engelska som aldrig förr. Här ökar jag kontaktnätet från alla världens hörn och jag tycker om det så mycket. Jag vill så gärna ha det där flowet i det engelska språket och var är en bättre plats om inte i ett sällskap där det måste pratas engelska för att alla ska förstå. Vilken lyx. Tack för den.
 
Livet rullar på här och dagarna flyger lite smått iväg ifrån mig, men det gör verkligen ingenting. Helst får de gärna göra det, för jag har lärt mig att njuta av dagarna ändå, fast att de går i raketfart. Jag är hemkommen från jobbet för en stund sedan och fick avsluta den här härliga dagen med att rocka minidisco, tillsammans med animatörer från Beligien, Tyskland & England. De är himla duktiga och vi har välidigt kul och det är så många danser och det är så mycket leenden och lycka. Nu har jag jobbat varje dag sen i lördags, det är egentligen ingenting eftersom jag ofta leker mig igenom vissa delar av dagarna, men det känns ändå väldigt fantastiskt att få vara ledig imorgon. Och få njuta av den här himla härliga atmosfären & solen helt på riktigt, och tillsammans med Emma dessutom, min fantastiska vän. Vi har planer på att vindsurfa och det lär bli intressant då vi aldrig testat något sånt där tidigare. Jag är mest taggad på den där dräkten man får, åh vad jag ska photoshoota i den, dream coming true ja. 
 
Jag bifogar lite bilder från i tisdags, då vi hade Blue Awards. Det säger sig själv vad det är hoppas jag? Prisutdelning iallafall, till personer i alla olika team som man röstat fram till månadens kollega osv. Det var en trevlig eftermiddag & kväll och en himla skön photo session med alla från TUI Nordic. So let's enjoy. 
 
Det här är mitt väldigt trevliga team, Team East. 
 
Det här är också vi, det framgår hyfsat tydligt, men bara med lite mer spontan lycka i. 
 
& här har vi ett litet gulligt collage på väldigt gulliga människor. Martin, Ilyas & Emma. De där får mig alltid att skratta. 
 
 

Kommentarer
Inte som alla andra. http://utanlikhet.se/

Alltså SHIT kvinna, vad det där klär dig! Du är en helt fantastisk mönniska och jag beundras så av din energi. En dag ska jag också prova. Wow. Du är för fan min förebild. <3

2014-07-16 15:03:09

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu