who is gonna stop me on the road to success? I don't know.

2014-07-02 21:56:16 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


 

Rhodos bjuder fortfarande mig på sagolika vyer och vackra upplevelse och jag skrattar mig igenom dagarna just nu. Trivs gör jag verkligen också och känner att jag är precis var jag vill vara i livet, just här och just nu, och den känslan är fantastiskt lycklig. Idag började plötsligt allting på riktigt-riktigt, min första dag i uniform och hjälp vad jag tyckte om hela dagen, det var så skräddarsydd för just mig kändes det som. Givetvis har jag så väldigt mycket att lära mig, men åh vad jag tänker göra allt jag kan. Jag ska bli bästis med alla mina gäster och verkligen få dem att trivas. Och åh vad jag ska leka med deras ungar och fy vad jag ska rocka mini-discon och fett vad jag ska älska varje sekund. För det är faktiskt detta jag har drömt om sen jag var 8 år ung och det vore skamligt om jag inte gjorde bäst ifrån mig nu. Reseledaryrket liknar McDonalds lite tänker jag (hoppas jag) och jag är duktig på McDonalds och jag ska bli himla duktig på det här också. Jag längtar tills det blir så, jättemycket gör jag det. Fram tills den dagen så ska jag BE OPEN & HAVE FUN. För det har jag lärt mig på Service&Co, för så gör man tydligen, då går allt.

 
Tyvärr är jag inte jättemycket till text, inte när det kommer till att skriva ut specifikt vad jag har gjort på dagarna och sådant. Jag berättar hellre i bilder för det är lite mer min tekopp och så förblir det antagligen ett tag framöver. Så jag bifogade lite pics här nere och är det några frågor på det så vet ni ju vart ni har mig. På Rhodos såklart. Så välkomna hit ner till mig för tusan! 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu