guldkorn.

2014-09-08 13:47:39 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


det har hunnit hända en del sen sist, klart det har då jag låter det gå massvis med dagar emellan mina inlägg. Jag har bland annat haft finbesök av både min bästa syster & min bästa vän. Det har varit sjukt vackert och himla bra, det är liksom en bit av hemma som är hos mig och det var så tryggt. Jag fick visa mitt liv här för dem och jag tyckte så mycket om att de var här och tog del av allting som är mitt just nu. Lovisa anlände 4 dagar innan Julia, så vi hade sjukt fin kvalletid tillsammans med dykning, roadtrips till alla guldställen, härliga kvällsmiddagar lite överallt på ön, bad i saltvatten, bergsbestigning & glass på bästa glasstället i Faliraki. Bäst. Sen anlände Julia som sagt och dagarna bjöd på båtutflykt, shopping i Rhodos, mer bad i havet, ännu en dag med roadtrips & god mat hela tiden. Det var hemskt tragiskt att säga hejdå till dem, även fast att jag visste att jag skulle få träffa dem hemma igen bara en vecka efteråt. Här bjuder jag på lite bilder från deras visit, härligt, javisst!
 

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
  
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu